DET HÄR ÄR MITT LIV JAG LEVER MIN DRÖM


Hela Sverige borde sörja. Alla som inte var på Putte I Parken. 5 dagars total lycka. Jag har aldrig haft såhär roligt i hela mitt liv, utan överdrift. Så skön stämning. Sköna människor. Grym musik. Allt var så överdrivet bra. Det bästa på hela festivalen va ändå campingen. Man kan sammanfatta det med några ord. WEEEEEY, skön kuk, hästshot, blåmärken och vaska. Pendulum och Den Svenska Björnstammen va det bästa jag någonsin sett. Stog längst fram och fick en kram av en av dom. Lycka. Längtar redan tillbaks. PUSS


UPDATE: Oskar Asball Mörk och Johan utan efternamn lägg till mig på fb

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, känner att jag måste svara på din kommentar som du skrev :D Så himla roligt och svenska björnstammen, alltså SHIT vad de leverar på scen. Skall se de igen nu på emmabodafestivalen, längtar som en tok:)

2011-07-13 @ 19:40:25
URL: http://frallskiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0