JAG STÅR PRECIS PÅ GRÄNSEN, HORISONTEN ÄR NÅN ANNANS KONSTRUKTION

Nu tänker jag försöka göra alla avundsjuka. För jag kan säga att det var sjuuuuukt kul att åka segway. Man bara gled omkring som en kung och kände sig som Freddan i Solsidan. Vill åka mer. I alla fall efter det blev NK, Gallerian och så vidare och sen vidare till Centralstationen. Efter den oönskade tågresan hämtade vi min lilla ögonsten som varit hos Farmor i flera dagar. Stackars lilla hund som blev jätteglad att se oss. Tog en lång joggingtur i solen när jag kom hem. Så skönt. PUSS

Kommentarer
Postat av: INGRID W

ååå tack! japp, mitt hår är helt äkta. jag har ett sånt själv-fall så det fixar sig rätt bra själv haha! om jag plattar innan jag lägger mig så blir det lagom vågigt under natten. låter jag det vara får jag lockar :)

2011-07-23 @ 01:08:15
URL: http://ingridsinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0