SO FRESH

Idag är en sån där dag. En sån dag man inte planerat någonting men måste göra vissa saker. Bäst att ta tag i dem först så kan man göra något kul efteråt eller hur det nu va. Whatever. I alla fall jag håller helt på att vänder på dygnet, helt seriöst det kan inte vara hälsosamt att sova bort halva dagen och va uppe halva natten. Men tillbaka till det jag skulle skriva om. Mitt nyaste tillskott i parfymsamlingen, Escadas Taj Sunset. Tycker detta va ett riktigt bra köp och den gillas skarpt. Ska dofta kokosmjölk, hallon, citrusdoftande blodapelsin och exotisk Alphonsomango med basnoter av sandelträ och mysk. Jag tar det på svenska i stället. Den luktar somrigt, fräsht, sött, mango och kokos. That's it. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0